Globalizacja konsumpcji a postawy etnocenrtyczne konsumentów

Renata Matysik-Pejas

Abstract

Przedstawiono wielowątkowe procesy globalizacji konsumpcji wraz z jej uwarunkowaniami i skutkami oraz zjawisko etnocentryzm konsumenckiego, będącego swego rodzaju reakcją na rozprzestrzenianie się zunifikowanych wzorców konsumpcji
Author Renata Matysik-Pejas (FoAaE / IoEEaM )
Renata Matysik-Pejas,,
- Institute of Enterprises Economics and Management
Other language title versionsGlobalization of consumption and ethnocentric attitufes of consumers
Journal seriesRoczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, ISSN 1508-3535, e-ISSN 2450-7296, (B 7 pkt)
Issue year2009
VolXI
Nozeszyt 5
Pages207-211
Publication size in sheets0.5
Keywords in EnglishGlobalization of consumption, ethnocentrism
Keywords in original languageGlobalizacja konsumpcji, etnocentryzm
Languagepl polski
Score (nominal)4
Citation count*
Additional fields
Źródło punktacjihttps://biblioteka.urk.edu.pl/zasoby/20/ujednolicony_wykaz_2009.pdf
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?