Aktywny mailing jako narzędzie marketingu sieciowego

Elżbieta Kornalska , Izabella Majewska , Trela Witold

Abstract

Active mailing is currently the fastest growing sector of network marketing. The most popular form of electronic communication with the market among companies is newsletter (it uses 64 percent of companies from all sectors). E-mail marketing is not only one of the most effective channels of communication in marketing, but also one of the easiest-to-use marketing tools.
Author Elżbieta Kornalska (FoAaE / DoMaMiA)
Elżbieta Kornalska,,
- Department of Management and Marketing in Agribusiness
, Izabella Majewska (FoAaE / DoMaMiA)
Izabella Majewska,,
- Department of Management and Marketing in Agribusiness
, Trela Witold (FoAaE / DoMaMiA)
Trela Witold,,
- Department of Management and Marketing in Agribusiness
Other language title versionsActive mailingas a tool of network marketing
Journal seriesEPISTEME: Czasopismo Naukowo-Kulturalne, ISSN 1895-4421, (B 5 pkt)
Issue year2013
Vol2
No18
Pages379-386
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishaktywny mailing, mass mailing, internet
Keywords in Englishactive mailing, mass mailing, internet
Abstract in PolishAktywny mailing jest obecnie najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią marketingu sieciowego. Najpopularniejszą formą elektronicznej komunikacji z rynkiem wśród przedsiębiorstw jest newsletter (korzysta z niego 64 proc. przedsiębiorstw ze wszystkich branż). E-mail marketing jest nie tylko jednym z najbardziej efektywnych kanałów komunikacji w marketingu, ale jednocześnie jednym z łatwiejszych w użyciu narzędzi marketingowych.
URL http://episteme-nauka.pl/pdf/EPISTEME_18_2.pdf
Internal identifierWRE/2013/219
Languagepl polski
Score (nominal)5
Score sourcejournalList
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?